Trött eller trött ???



Kålmasken.....

Ja.... Jättetrött. Puh vilken dag det blev..... Först kånka rundor på tåg och buss och sen vandra, vandra och vandra..... Denna kvinna är inte byggd för sådant. Dagen på tosselilla började inte på bästa vis med gnälliga bråkiga ungar men sen har vi haft jättekul =). Naeäää jag badade inte.... Men jag ångrar faktiskt att jag inte tog med mig bikinin.... För det har varit så varmt att ett dopp kanske inte hade varit dumt. Jag åkte kålmasken med dottern och det är en barnbergochdalbana.... Men jag tycker den är jätteläskig så när vi åkte höll jag mig krampaktigt fast i kurvorna och skrek i lilla backen.... Och dottern skrattade så hon storknade =) Kul var det.......
Nu sitter jag här och väntar på mat..... Har ringt och beställt från pizzerian och snart ska det hämtas hem.... Jag ska äta fläskfilé =)


Kommentarer
Postat av: Ann

Tack snälla! Ja jag måste prioritera mej själv just nu! Hoppas allt är bra med dej!

Postat av: ejmis

Låter som en bra dag =)

2008-07-29 @ 21:36:24
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback