Utmanad..........

Jag har blivit utmanad av Anna

Skriv ner 10 saker om dig själv som inte andra vet om :

1. Jag har nästan dött två gånger i mitt liv... Båda gångerna satte jag fläskasvål i halsen. Morfar fick vända mig upp och ner =)

2. Jag har skolios.... Mellan 10 och 16- års ålder hade jag korsett.....

3. Höll på att bli alkis i tonåren.... Att få barn räddade mig.

4. Jag var jättetjurig som barn..... På de flesta foton från barndomen sitter jag i ett hörn och ser sur ut.

5. Har flyttat 11 gånger sen jag flyttade hemifrån.

6. Har inte träffat min pappa sen jag var fjorton.........

7. Jag kan spela "tryggare kan ingen vara" på piano =)

8. Spelade tvärflöjt som barn......

9. Ville bli designer en gång i tiden.....

10. Är ganska knasig ;)

Jag utmanar den som känner sig manad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback