Drömmar....



Efter att ha sett resultatet av personlighetstestet så satte min hjärna igång sin verksamhet ;) En gång i tiden var min stora dröm att gå konstskola.... Jag ville bli konstnär. Men det föll på min blyghet..... Jag vågade inte söka in på någon konstskola. I alla fall så tecknade och målade jag jättemycket. En dröm jag också haft är att bli författare eller att syssla med skrivande av något slag. När jag gick på komvux för en del år sedan fick jag alltid MVG på mina uppsatser och mina noveller.... Jag älskar att använda fantasin och jag tycker det är kul att tänka ut formuleringar..... men vet ni??? Panikångest och stress gör märkliga ting med en människas hjärna.... nu för tiden finns inga ord i min skalle..... Ingen kreativitet över huvud taget.... Det är såå tråkigt. Jag ska i alla fall ta upp mitt tecknande igen och se om jag får ut något fint.... Måste försöka hitta lugnet i mig så jag tar mig tid att sätta mig ner och bara skapa.... Kanske blir jag en dag så lugn i sinnet att jag kan skriva igen =). Annat än här i bloggen.......


Kommentarer
Postat av: vivan

MAN SKALL ALDRIG GE UPP SINA DRÖMMAR....

GLAD MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG VIVIANNE DIG OCH DIN FAMILJ

Postat av: soffie

Önskar dej en gla' midsommar!!!

2008-06-20 @ 10:26:03
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback