Duschtajm...





Kanske dags att hoppa i duschen nu och starta upp dagen ordentligt =). Har lite att fixa och sen får jag väl ta tag i den där dammsugningen jag skulle gjort igår....... Tror att jag ska ut och införskaffa mig lite bra pennor och ritpapper så jag kan börja vara lite kreativ igen =) Älskar att göra blyertsteckningar..... Om det blir något av det så lovar jag att visa resultatet i bloggen.....
Jag måste bara få berätta en sak.... Kanske lite dumt att säga det för alltid när man berättar något bra så kommer ett bakslag.... Men skit samma. Jag kom på att sista månaden har jag knappt haft några krämpor =). Lite grann i armar och ben då jag känt mig kraftlös ju.... Men jag har inte haft problem att gå.... Inte haltat omkring som en gammal anka ;). Det har liksom bara varit småsaker som jag kan stå ut med..... Tack för det. Så det ska jag ha i åtanke idag och göra detta till glädjens dag bara för det =D
Nä... Duschen var det ju ;)



Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, tackar så mycket.

Ska läsa din blogg lite närmare...lite senare.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback