En vit kavaj.....



I Lördags bevärdigade vi Harry`s med ett besök ;). Vilket jäkla ställe...... Dunderhög musik och blinkande lampor =O. I alla fall så satt den gamla (läs:jag) i soffan medans 
ung  domarna skuttade rundor på dansgolvet..... Till saken hör att jag kanske inte var världens piggaste ;). Mitt i allt som jag sitter där så kommer en liten svartmuskig man i världens största vita kavaj fram...... Han bjuder upp mig =O. Hehehe...... Denna kväll har jag tidigare suttit och funderat över att ingen bjuder upp någon annan.... Att alla dansar med alla typ. Men denna man som vi tidigare dissat för kavajen, han ska såklart tvunget dansa med mig =O. Jag trodde jag skulle dö =D. Nu gick detta ändå inte eftersom jag inte kan dansa.... Gör för ont i benen. Tack och lov för det ;). Himla kul hade vi åt det i alla fall.......


Kommentarer
Postat av: Ann

Hahahaha stackars man;))

Ja det är ju det jag inte vet?? Har inte använt dom mer än en snabbis ut med Abbe...:))

Postat av: Gabbi

Hahahaha...

Vit kavaj går definitivt bort!!!

2008-06-04 @ 07:26:56
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: jayne

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..... säger jag bara!!! Och ser ogillandes ut...

Harrys...ja.. har varit där ett antal ggr...förrut.. men inget för mig heller. Jag gillar mer att se på andra folk...bara sitta och titta...är min melodi. Fast dansa är inte heller fel..ibland.

2008-06-04 @ 08:11:39
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hahahahahha... kan fortfarande inte fatta att du nobbade honom... puddingen! ;)

2008-06-04 @ 08:27:26
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback