födelsedag...



Vi diskuterade min födelsedag för ett tag sedan..... Hur jag ska göra. Brukar inte ha kalas när jag fyller år för jag tycker det känns onödigt. Men jag blir ju trots alllt fyrtio år =O. Fy fasiken.... Fyrtio. I alla fall tänkte jag att jag kanske ska ha något i år. Men sen blev jag bara ledsen...... Alla andra som fyller fyrtio blir ju jättefirade. Men jag har ingen...... Bara lite släkt. Jag vill också bli uppmärksammad..... Att någon kommer och ringer på bara så där helt appropå för att gratta mig. Tänker på att många reser bort för att slippa detta... Jag säger bara Lyckliga ni, som har någon som tänker på er...... Jag värderar min familj jättemycket, det är inte det..... Det är bara att man känner sig så ensam..... Så utanför på något vis. Fyrtio är ju ändå på något sätt en milstolpe i livet..... Det känns så stort på något vis..... Också ska jag sitta här och känna mig liten. Vad har jag gjort med mitt liv???? Varför har jag inga vänner???? Undrar om jag är så trist????
Sorry...... Var tvungen att  få det ur mig.......



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men va tråkigt :(



Men det är klart du ska fira! Var glad över dem du har och fira med dem! :)

Postat av: Gabbi

Men gumman!!

De e klart att du ska fira!!

Å du har visst vänner..fast vi bor lite långt borta bara!!

När fyller du?

2008-06-17 @ 12:19:50
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Om jag inte varit sjuk och skulle resa bort så hade jag gärna ringt på så där appropå för att sjunga lite falskt för dig.. :D

Just nu är du nog glad att du slipper höra min kraxiga röst.....

Jag hoppas att du får en fin födelsedag och kanske nån liten paket eller två...

Kram på dig

Margaretha

2008-06-17 @ 15:17:59
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Ida

Har börjat smygläsa din blogg lite och nu måste jag ge mig till känna med att säga att jag förstår hur du känner (även fast jag inte är 40:)) mina vänner försvann när min son föddes... då hade vi helt plötsligt inget mer gemensamt tydligen (!)eftersom vi då nyss fyllt 20 och dom fortfarande hängde på krogen:) ha det gott och jag hoppas att din födelsedag blir hur lyckad som helst ändå... grattis i förskott///Ida

2008-06-17 @ 17:56:52
URL: http://idisplidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback