Fortfarande trött....



Japp... Dödstrött..... Känns som om jag jobbat dygn i sträck och ändå har jag mest bara tagit det ganska lugnt. Tros att det snart är dags att sova..... Hade en liten downperiod tidigare i kväll. Stora killen fick ännu ett utbrott för att datorn inte ville som han ville. Då slår han på saker och mitt hjärta håller på att hoppa ur kroppen av ljudet =O. Ibland känner man sig bara så maktlös och misslyckad.... Varför låter jag honom sitta vid datorn så mycket... Varför kan jag inte aktivera honom???? Jag står helt handfallen och vet bannemej inte hur jag ska göra.
Just nu är han på gott humör och smyger omkring i köket och visslar =). Jag får ta mig i kragen och försöka komma på något åt honom...... En bra sak har också hänt =) Jag blev ju lite avslöjad härom dagen... Ni vet, någon som kommit på vem jag är =O. denna någon har nu äntligen hjälpt mig få kontakt med den bästa kompisen jag haft =) Skickade iväg ett mail till henne när jag fått hennes mailadress och i kväll fick jag svar av henne =) Vi ska åter ta upp kontakten och jag är skitglad för hon är en människa som alltid fick mig på bra humör...... Åh, jag längtar till vi ska träffas =)

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad underbart med kontaketen med en vän!

Sådant behöver man!

Sorgligt med sonen du känner dej maktlös med.Du är en jättebra mamma...den bästa! Lovar!

Kram min vän!

Postat av: ejmis

Kul att ni fått kontakt igen =)

2008-06-19 @ 22:32:08
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Va glad jag blir, när jag hör att du har fått kontakt med en gammal vän.



Kram

2008-06-19 @ 22:46:45
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback