Fötter....



.....Gillar jag inte =). Men nu är mina i alla fall nybadade och insmorda...... Snacka om att det behövdes. Torra som fnöske var de. De var så torra att de var vita undertill........=O. Jaha, nu händer det som vanligt ingenting....... Ännu har regnet inte kommit och ett tag såg det ut som om molnen skulle ge vika för solen. Men de kom igen med full kraft och nu är det mulet och mörkt.... Jag gillar det inte. Skulle gärna och gladeligen ha sol heeela sommaren. Jag är liksom ingen lantbrukare så jag har inte behov av regn ;). Vad bryr jag mig om bruna gräsmattor??? Jag vill bara njuta =) Kalla mig ego ;) Hehehe..... Men, men... Nu är det som det är och det är bara att gilla läget.
Jag är uttråkad........


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Man får passa på med allt som behöver görs inne, så man kan njuta av solen när den kommer tiilbaka! =)

Postat av: ejmis

Jag brukar inte ha torra fötter men i år har jag också det =/

2008-06-10 @ 11:44:07
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback