Goder afton....




Oj, vad besöksmätaren sjunkit drastiskt idag..... Undras om hela sverige haft fint väder som vi idag så att det är därför??? Jag är trött, trött och trött.... Satt nyss och sov i soffan i vanlig ordning =). Så nu är jag lite seg i kolan...... Sonen stack just till en kompis och ska sova där och tidigare idag stack dottern till sin pojkvän så i morgon har jag huset för mig själv när maken jobbar.... lugn och ro i långa banor =). Ska bara överleva kvällen först..... Fotbollsskiten ni vet ;). Jaja, verkar som om där var något på TV som jag kan se så jag smiter in i sovrummet sen =) Ska ni se fotbollen?



Kommentarer
Postat av: jayne

ska se det.. ha ha ha...bara för att sverige spelar...

Postat av: ejmis

A ser fotboll, jag bloggar och fixar med papper.

2008-06-18 @ 20:54:13
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Helena

Jajamen jag kollar. Sverige spelar skit just nu, bara Zlatan som sliter.

2008-06-18 @ 21:15:20
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback