Jajamensan....



Det är knappt jag vågar nämna det...... men solen skiner och det ser ut att kunna bli fint väder idag =) Peppar, peppar....... Skönt att jag har planer på jobb idag.... Att vistas ute en del.
Jaja, hur går det med vikten här hemma då??? Jodå, jag har minskat kanske tre kilo och med maken vet jag inte riktigt men jag tror han minskat något =). Han är så duktig så ;). Där han jobbar är det ofta kakor och tårtor på rasterna och denna veckan säger han att han inte rört det alls....
Hoppas han talar sanning =). Han var allt lite orolig inför i kväll..... Jag utmanade honom att inte dricka en enda öl till denna månaden och han antog det..... Problemet är ju att i kväll är det fotbollsskit igen och några av hans vänner kommer hit. Tydligen kräver fotboll öl =O. Så igår sa jag att OK.... Två öl till fotbollen..... Har jag pli på maken eller har jag ????? Hehehe....

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vad duktiga ni är, bägge två!

Hälsa maken det ifrån mig... vi har ju iaf "sets" :)

Postat av: ejmis

Snyggt jobbat av er!

Hoppas huvudvärken är borta nu.

2008-06-18 @ 18:35:06
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback