Jo men visst....



Oj, vad det är bra med promenader =) Man får så mycket tid att fundera....... Nu har jag bestämt mig. Varje dag efter maten ska jag och maken gå minst en halv timmes promenad........ Beroende på hur mina ben mår för stunden. Ofta orkar jag inte längre, men det är ju bättre än inget. Och jag ska börja gilla vatten *huh* Hur nu det ska gå till ;) Men det ska jag i alla fall.... Även om jag inte gillar det så ska jag dricka det =) Smart jag är va???? Hehehe
Nä... Nu ska jag ut och promenera lite till ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hatade att dricka vatten förr..fick lov att lära mig det ;)

Nu går det som rinnande vatten buuuuu usch vilket dåligt skämt ;)

Postat av: jayne

fin bild där--- vatten emd tex jrdgubbar i är gott...lite citron vatten...eller ngt annat friskt är ett tips. Jag älskar vatten, men mer bubbelvatten, dvs smaksatta vatten emd lite bubbel i. Lokas päron är bara så gott!! Sitter o funderar på att skaffa mig en soda streamer...

2008-06-04 @ 13:14:35
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Just det ja... du gillar ju inte att duscha heller... fejkduschde du i Malmö? ;)

2008-06-04 @ 14:08:13
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback