Konstigt...





Nu har jag i ett par dagar känt mig svag och yr....... Jättejobbig känsla. Just nu har jag dubbelslag på hjärtat hela tiden och självklart leder detta iväg mina dumma tankar.... Min gamla panikångest grundade sig mest på rädsla för hjärtattack.... Så vad tror ni nu att jag sitter och tänker på.....? Jo men visst.... Jag har hjärtproblem =O. Nej, jag har ju säkert inte det men hjärnan fungerar fanimej inte som man själv vill alla gånger. Det vet ni väl att yrsel och matthet beror på hjärtat ;). Nä, nu ska jag se "Stilpoliserna" och lugna ner mig lite.....


Kommentarer
Postat av: soffie

Å fyy va obehagligt,hoppas det ger sig snart och att du känner dej bättre.

Må så gott framför tv:n

Postat av: jayne

Ja du...hjärnan är konstig. Jag hopaps du snart mår bättre om du inte redan gör det!!! Andas lugnt...

BH...ja...fy fy fy...dont like it.

2008-06-15 @ 19:44:12
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Gumman... hoppas du mår bättre nu! KRAM!

2008-06-15 @ 22:24:02
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback