Moooorning....





Idag tog jag mig friheten att sova länge....... Även om jag inte gillar det. Kvällen igår blev väldigt sen..... Precis när jag skulle till att lägga mig startade grabbarna bus världens slagsmål här hemma.... Det var bara att ta itu med det och det tog en hel timme innan vi lugnat ner oss tillräckligt för att kunna sova. Mitt i allt började de förbaskade människorna i sina bilar utanför sovrummen spela värsta basmusiken igen.... Tolv på natten =O. Jag rusade ut på balkongen och skrek åt dem att stänga av den förbaskade musiken. Bäst av allt var ju att de baskemej gjorde det =). Så inte förrän framåt ett kom jag i säng......
Idag skiner såklart solen med sin frånvaro.... Trodde jag verkligen annat??? Jaja, än så länge regnar det inte i alla all. Man får vara glad för det lilla =).
Nu kaffe........

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Härligt med sovmorgon... ha en fin dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback