Nu då....



Om man skulle få tummarna loss...... Behöver verkligen röja undan här hemma. Min mamma och hennes man kommer hit i kväll en stund och då kan det i alla fall vara lite snyggt =). De plockar upp maken på jobb för att han har fått en TV och en dator av någon jobbkompis och det är ju lite otympliga grejer att ta på tåget ;). Skulle tro att jag bjuder på kvällsmat när de är här så jag kanske ska inventera frysen och se vad för gott jag kan göra. Sen när de åker hem tar de lillkillen med sig.... Han ska vara hos sina kusiner en vecka. Ska bli skönt både för oss och för honom att ha lite semester från varandra. Framförallt tycker jag att det ska bli skönt för honom för där kan de vara mycket ute och där är massor av kompisar =). Han är nästan lite idol bland kusinens kamrater och de frågar efter honom....... Det behöver han =) De är två år yngre än honom så de ser väl upp till honom kan tänka...... Skönt också att han kommer att vila från datorn..... För där finns ett definitivt beroende där...... Nä.... Städning var det ju =)


Kommentarer
Postat av: Ann

VAd synd att regnet nådde er:/

Vad kul för din lilla kille att få komma iväg!

Det behöver nog båda han och ni!

Barn behöver vara ifrån sina föräldrar ibland också:))

Postat av: ejmis

Visst behöver man vara ifrån varandra ibland.

2008-06-12 @ 16:04:52
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: jayne

Låter som killen ska få det härligt.

Fick du städat nu då.. jag skulle behöva lite stär här hemma också.. men jag orkar inte just nu... till helgen kanske...

2008-06-12 @ 17:38:21
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh så skulle jag behöva göra med min grabb, skicka honom på kollo eller nåt..så han får nåt att göra...

Hoppas ni får det trevligt ikväll..

2008-06-12 @ 19:28:40
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: vivan

Vad fint du gjort i din blogg!!hoppas din kväll blir lyckad....kramiz

2008-06-12 @ 19:57:41
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback