Tjingeling....





Äntligen kom sista grabben iväg då...... Ni anar inte så sköööönt det ska bli med sommarlov..... Eller??? Va f*n, nu kan jag ju inte bestämma mig..... För när det är sommarlov är de ju i stället hemma hela dagarna...... My god. Ingen rast och ingen ro.......Men trött är jag på dessa morgnar i alla fall. Kanske kan jag skicka iväg dem lite här och där i sommar ;). Nä, tro inget annat än att jag älskar mina grabbar men nog är det påfrestande alltid =D
Jädrans kaffe...... Har fått ont i magen ju. Kanske läge för lite frukost?

Kommentarer
Postat av: Satu

Om du vill skicka iväg dom-så välj KOLLO! Min mamma var tvungen atts kicka iväg mig och min 1 år yngre syster (aka Modestymom) på Kollo VARJE SOMMAR...och du...det är det bästa sommrar jag haft i min barndom!!!



Tål att funderas på? Mycket aktiviteter för barnen!

Tror man söka bidrag för att få iväg barnen där också via kommun!



Kram och ha bästa dagen gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback