&¤%(/¤#/&"(=)?

image2357



Jag blir galen....... Just nu är jag såååå trött på mina ungar. ALLA TRE....... Jag är en människa som alltid tar hänsyn till andra människor och försöker för det mesta vara snäll och vänlig..... Så har jag också försökt uppfostra mina barn att bli. Men tji fick jag..... Tre egoister är vad jag fostrat =( Det är inte alls kul och just nu känner jag mig något misslyckad...... En teori jag har är att jag tyvärr varit för snäll och vänlig även mot mina barn och tagit för stor hänsyn till dem.... Jag vet inte..... Vet bara att jag skäms för att skriva detta. Hade ju mycket hellre skrivit om hur snälla och duktiga de är och hur mycket de hjälper till här hemma =/
Nu går jag och lägger mig.....




Kommentarer
Postat av: ejmis

Tonåringar och dessutom två med diagnoser...jag tror du har uppfostrat dina barn så bra som det bara är möjligt. EN tonåring utan diagnos är nog för att driva en till vansinne!! Du är en av de starkaste och bästa mammorna jag vet! KRAM!!

2008-03-26 @ 08:47:03
Postat av: Satu

Håller med EJMIS! Kunde ej sagt det bättre. Vila är bra.
puss gumz

Postat av: Jayne

Håller med... ibland är det upp och ibland är det ner... livet är sånt. Barnen är det säkert inget fel på!!!

2008-03-26 @ 19:07:24
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback