4000....




image2156


Min kära vän
maskrosen lämnade kommentar nr. 4000.......
Kul =)





Kommentarer
Postat av: maskrosen

kul att det var jag..... vinner jag då hihi

Postat av: Elisabeth

Å här kommer kanske kommentar 4001 då...? Läst lite bakåt i dina rader... å jag skäms lite! Av två orsaker... det ena är att jag helt tappat bort länken med lösenord och allt till din "hemliga blogg"!! Å det andra jag skäms för är att jag inte har ork och energi nog att följa med allt som händer i ditt liv nu! Det stör mig.... mycket! Men jag hoppas att jag en dag framöver får möjlighet att ge dig tillbaka samma stora stöd som du har visat mig - det är bara just nu som det är lite tungt härborta hos mig! Men jag jobbar på det...!!

Sen vill jag bara ge dig en kram... hade jag haft dig här så hade jag gjort det bokstavligen! Nu skickar jag den varmaste kramen i tanken till dig istället... för jag beundrar dig så mycket! Du ska veta hur mycket din styrka och din tilltro till att allt ändå ska bli bättre... hur mycket det smittar av sig!
Tack vännen...!

Varm kram... alltid!

2008-03-10 @ 22:42:21
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback