åke tråk....

image2270



Börjar bli trött på mina innehållslösa dagar..... Ja, oftast är de ju inte fullt så innehållslösa med tanke på allt runt grabbarna bus men jag vill göra något kul.... Jag vill ha ett umgänge, kunna snacka skit över en kopp kaffe....... Som det är nu så går jag bara och väntar på kvällen och att maken ska komma hem. För att få lite variation om inte annat.... Det må vara skit ofta i vår relation men jag längtar ändå till han kommer hem..... jaja.... See ya ;)


image2271



Kommentarer
Postat av: majsan67

sådär känner jag mig oxå haha...
gäääsp..
hade planer på att städa lite i dag, ser ut som feeen själv.... men en dundrande huvudvärk har satt stopp för de *visslar*

lite dataknack.... kanske oxå orsakade städ"glömskan"
ha det gött

Postat av: Margaretha

Vist e det väl skönt att ha någon att längta efter.....
Kram
Margaretha

2008-03-19 @ 15:32:36
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: ejmis

Så tråkigt att du bort så långt borta annars hade jag gärna surrat och fikat med dig ofta. Kram!

2008-03-19 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback