förlåt....

image2103


Ibland är det säkert jättetråkigt att läsa min blogg.... Skriver ju jättemycket om alla mina krämpor. Anledningen till att jag gör det är att det är bra att ha det nedskrivet så jag kan gå tillbaka och se om det finns något mönster..... En annan och ännu viktigare anledning är att jag nästan aldrig pratar om det med någon.... Klagar nästan aldrig och någon gång måste jag få det ur mig..... All ilska och all ledsenhet....... Då är bloggen superbra. Känns skönt att få någon slags respons och ni hjälper mig oerhört mycket.... NI ger mig mod och ork att ta itu med skiten =) Så jag hoppas att ni står ut med klaget =)

Kram till er........ image2104




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Klart du skall gnälla o skriva om det! ;) Det är ju DIN blogg, vi läser på egen risk! ;)
Kram på dej!

Postat av: Anneli

Vännen min jag förstår dig. Ibland måste man bara få skriva av sig. Det är alltid lättare att skriva ner det man känner & tänker. För att sedan kanske kunna gå vidare. Jag läser mer än gärna din blogg.
Jag lyssnar på dig om du vill prata.

Kram din vän Smoggen/Anneli

2008-03-06 @ 22:13:17
URL: http://www.smoggen.blogg.se
Postat av: Annsingen

Man får klaga hur mycket man vill! Och vad är vänner till för om inte lyssna(läsa):)

2008-03-06 @ 22:21:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: ejmis

Klart du ska skriva av dig i din blogg! Kram!

2008-03-06 @ 22:32:27
Postat av: Sessan

Var & en har sin blogg till sitt bruk & du har ned turer så skulle det bara fattas att du inte skrev om dom!!
Fördelen med bloggar är ju att man besöker dom man känner något för, & det gör jag med din!! Om du klagar eller ej ;0)

Du bildar en människa bak bloggen med att dela av både sorger & glädjer.

Puss på dig tjejen, du är unik!

2008-03-06 @ 23:06:43
URL: http://www.sessanocprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback