god morgon....




image2049


Idag är det tvättdag =) Fast jag slapp gå ner första vändan =) Maken är just nu nere med första omgången...... Fast det betyder ju också att jag går miste om min lugnochro- morgon =) Fast skit samma.......
Senare idag ska maken och jag åka på kalas..... Inga barn följer med =) Det blir skönt......
Jag måste få berätta om min underbara arbetskamrat som förmodligen ordnar så det blir lite mindre stressigt för mig nästa vecka =) Jag har tagit på mig att jobba för honom men missat att skriva det i min kalender..... Samma dag fast på förmiddagen ska jag med yngstingen på hans utredning och hinner förmodligen inte tillbaka i tid. Men han skulle försöka fixa att någon kommer in ett par timmar så jag inte behöver stressa..... Jag har världens bästa jobb och världens bästa arbetskamrater =)
I´ll be back ;)


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Vad skönt med sådana arbetskamrater.Jo vi har lite fullt upp nu men det är ju egentligen kul göra...fast visst..Jobbigt ibland också:)
Ja hon måste ju få göra som hon vill med det.Saknar hennes blogg bara.Hoppas allt ordnar sej för henne.

Postat av: ejmis

God morgon! Skönt när man kan ställa upp för varandra på jobbet. Ha en skön söndag!

2008-03-02 @ 07:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback