god morgon...

image2321


Tror ni inte att jag ändå satt uppe och såg filmen? Jo men visst...... Sen efter filmen gick det för sjutton inte att komma in på bloggen ju =(
Jag överlevde i alla fall hjärtklappningen även om det ett tag inte kändes så..... Det är märkligt alltså, hur det varje gång kan kännas likadant...... Ont i vänsterarmen yrsel och en känsla av att nu är det kört. Fast jag får aldrig riktig panikångest längre....... Det liksom stannar av någonstans på vägen. Jag tror att jag har blivit duktig på att avleda det =)
Idag är det i alla fall jobb som gäller..... Hela långa dagen. Kan ju inte precis säga att jag är jättepigg på det, menmen. Solen skiner här idag i alla fall, och det är väl ändå en glädjekälla =)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning!!
Hos mig skiner oxå solen..de e ljuvligt!!
Jag ska oxå jobba, jag längtar, e ju på favvostället...
Ha en fin dag!
Kramen

Postat av: ejmis

God morgon! Vad skönt att du kan bromsa panik-attackerna. Jag är redan på jobbet jag, ha en bra dag!

2008-03-23 @ 07:58:31
Postat av: majsan67

godmorgon ;)

solen skiner verkligen idag.... och det är VAAARMT härinne.... fan för stora fönster ;)

Hjärtklappning är inge kul, fy, det känns som man ska kolavippa.... skönt ändå att du kan hantera det

ha en bra jobbdag ;)

2008-03-23 @ 08:38:19
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Ha en bra dag på jobbet.

Skönt att du mår bättre men hjärtklappning är ingen höjdare=(

2008-03-23 @ 09:01:06
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback