jaha....

image2255


God morgon alla..... Ja, det var ju lönt att ha sovmorgon =/. Vaknade halv sju med en huvudvärk som inte var av denna värld.... Det gick inte att somna om. Tog en värktablett och nu känns det bättre. Men hu vad jag är svullen..... Jag sover gott hela natten men jag undrar om jag har vidare god sömnkvalitet...... Vaknar ju på morgonen och känner mig som överkörd av en ångvält =O. Känner mig definitivt inte utsövd......
Tisdag idag ja...... Händer väl inget jättespännande precis. Har tid till läkare men vet inte om jag kan gå..... Måste ringa och kolla om man kan få det på inbetalningskort för jag är totalt pank =(. Jag vill gärna gå nu när jag äntligen kommit till skott..... Men vi får väl se. Hoppas ni får en fin dag där ute i bloggvärlden =)


image2256


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Det går säkert bra att gå inbetalningskort! Det måste det ju! Ja jag vet ju inte om det var Roger då men någon annan finns ju inte???? Underligt är det!

Postat av: Åsa.S

Hoppas det går bra med räkning... det borde det ju.
lycka till!!

2008-03-18 @ 07:56:45
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Gabbi

De måste väl funka?!
Lycka till!!
Kramen

2008-03-18 @ 08:08:01
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: maskrosen

hejsan på dej de är självklart att de ska ta ett inbetalningskort
när du kommer kan du tänka dej att en människa kommer dit med huvudet i en väska och vill ha hjälp då säjer de vi Kan inte hjälpa dej för vi tar Ej betalt med inbetalningskort de går ju inte eller hur oroa dej ej men du ha de gott nu hoppas det blir bra min lilla gurka
hihi

2008-03-18 @ 08:29:14
URL: http://maskroser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback