kväll i soffan....

image2090


Känns väl något bättre nu kan tänka =) Det var en relativt lugn dag på jobb och när jag kom hem efter många om och men med mina ben, så var det handling som gällde...... Sen hem och laga till köttfärsbiffar, potatiskroketter och beasås =) Gott som attan var det.......... Sen råkade jag visst somna till tre kvart i soffan =) Nu sitter jag och sonen och slötittar på en konstig film =O.
Har väl inte så mycket mer att säga just nu.... Jo, förresten..... Tack goa ni för söta kommentarer =D


image2091




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, gumman för råd och stöd...

Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas du har en bra kväll där i soffan!/Kram

2008-03-05 @ 20:24:18
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: ejmis

Skönt att du kunde slumra på soffan en stund =)

2008-03-05 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback