min grabb....

image2341



I går kväll var det lite väl mycket stim och stoj från grabbarna här hemma...... Jag blev trött i huvudet och kände mig sur. Lillkillen som är fjorton år kom till sist och ställde sig i balkongdörren när jag rökte. Han försökte göra sig rolig.... Men jag kände mig inte på humör. Han tyckte då att jag i alla fall kunde låtsas =/.Då går det en liten stund så kommer han igen...... Då har han styrt ut sig med byxorna uppdragna under armarna och håret kammat som en "nörd"..... Vilken mamma kan motstå den synen???? Jag garvade såklart =) Hans uppdrag var avklarat....... Han har tyvärr svårt för att ta att jag blir trött och sur...... Jag tror att han känner sig skyldig då och måste göra något åt saken. Han är min egen lilla clown =D.

Bildbevis på denna stolle finns =) Men visas inte upp här....... Haha


Kommentarer
Postat av: Satu

hahaah! Sötnosar!

kram och ha en fin dag(är på jobebt)
puss

Postat av: maskrosen

så söt han är er kille puss på dej hoppas du är lite mer utvilad idag
det är inte jag ska jag säja vi syns

2008-03-24 @ 10:37:03
URL: http://maskroser.blogg.se/
Postat av: Jayne

Ha ha ha ha... Ja dessa killar!!! Mina söner är som dina.. Undrar om det varit samma sak med flickor??? (är det?) Igår fick jag också kvalitetstid med sönerna... de hade ju bara en dator som funkade.. när jag gick o la mig så sa jag:Använd vår då... WOOOOOOOOW.... blev svaret.
Hmmmmmm
Ha en underbar dag nu..solen skiner ju...

2008-03-24 @ 10:58:56
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback