morning....

image2266



God morgon där ute =)
Det blev sovmorgon för mig idag....... Känner mig urtrött =/. Blev ingen tid vid datorn för mig i går kväll..... Den blev ockuperad av lillkillen. Sen ville han inte avsluta när jag sa till honom så det blev lite sent och lite bråk här hemma... Sen orkade inte jag =)
Jag undrar vad jag har för fel....... Satt och såg film med Sandra Bullock på trean igår.... Himla trevlig film =) Men jag är sååå rastlös. Jag satt och hoppade i soffan och skakade på fötterna och väntade bara på reklamen så jag kunde få röra på mig..... gå ut och röka. Blir så trött på min rastlöshet som bara blir värre och värre.... Jag klarar knappt av att följa några serier längre för inte ens en timme klarar jag av att sitta stilla =O. Jag vill kunna slappna av.....
Jaja... Nog med gnäll nu =) Så, vad händer idag då? Här händer noll och inget....... Ledig som jag är.



Kommentarer
Postat av: Gabbi

"De där" gillar jag!! Fast INTE deras mobbing!! Här händer inte heller nåt, fast att jag har miljoner saker att göra, du vet tvätta, städa av i sonens rum (½ färdigt) Bädda rent, suga lite mm...*SUCK*
Sen e de jobb, 14-22, sista dan med knodden idag, fast bara för en vecka, dom ska på semester..skönt att slippa häxan!!
Kram

Postat av: nadja

godmorron på dej med

2008-03-19 @ 08:57:18
URL: http://rosalady.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback