öde....




image2262


Här är tomt och tyst hemma..... Inga grabbar bus som bråkar eller spelar dator och dottern är iväg med en kompis. Maken kommer inte hem på två timmar ännu...... Konstig man är =O. Kropp och själ skriker efter en ledig stund.... lite lugn och ro. Men när man väl får det så blir man alldeles rastlös..... Vet knappt var jag ska göra av mig själv..... Har precis pratat men min mamma i telefon.... Där gick 40 minuter =). Skönt att få prata lite....... Men nu då? Behöver ju inte ens städa här hemma =O. Åååååh.....



Kommentarer
Postat av: Borthy

Det är ju precis det där jag är så rädd för...ensam och rastlös. jag är helt enkelt dålig på den kombinationen. Hoppas att du kan slappna av och få bort rastlösheten. kram

Postat av: maskroser

ja nu får jag tack ja du är väl så snäll men trött på mej kan jag för stå du är värd ett
jättstort påskägg hur kan jag skicka dej det kramisar min lilla gullis

2008-03-18 @ 17:23:07
Postat av: sessan

Släng dig i badkaret & NJUT människa ;0)

Pussssss

2008-03-18 @ 19:39:41
URL: http://sessanochprinsessan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback