pinsamma mamma....

image2075


Kom att tänka på en sak...... Mina söner är ju tonåringar och då är ju en mamma ganska pinsam ;) I lördags hade jag en nyköpt liten top..... En sådan som är kort och visar magen om man inte har linne under. Jag hade alltså linne ;)  I alla fall hörde jag sönerna fnissa lite och snegla på mig....... Sen kom stora killen och frågade " är den inte lite liten för dig"? Nej, sa jag... Den ska vara så. Då tittade de på varandra och så fnissade de igen =D Knäppa mammor alltså.... Sen lite senare såg de på ett foto av mig..... "Mamma varför gör du alltid så med munnen"? (Jag har stängd mun på de flesta foton p.g.a. mina dåliga tänder) Också fnissade de igen.......

Kan man bli mer pinsam än en mamma?




Kommentarer
Postat av: Annsingen

God Morgon!
Hahhaa ja vi mammor borde få diplom i pinsamhet! Känner igen det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback