puss............





Sov gott.........

image2388




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vet du, hade jag dig här så skulle jag bara ha kramat om dig nu!! För du är verkligen en vän som jag har fått möta... och du är så himla bra som du är!
Hur många gånger har jag inte skrattat så tårarna har trillat åt någe roligt på din blogg? Hur många gånger har jag inte gråtit när du har berättat om någe lessigt och svårt?

Vännen, en dag SKA du och jag träffas!! Å då får det bli hur det vill... för jag vet att det kommer att bli bra!
Du har ett av de största och vackraste hjärtan jag har mött... och mer behövs inte för en vänskap! Å tills dess du och jag kan ses... så hoppas jag att jag får vara din vän här...??

Största kram till dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback