skärtorsdag....




image2281


Ännu en omgång snö har landat här i skåneland under natten =( Det gillar jag inte...... Menmen, man får väl ta det onda med det goda =). Denna veckan har varit rätt så bra för mig.... Jag har minsann lyckats sova till över åtta flera morgnar och det är en prestation av mig som vanligtvis vaknar innan sju. Fast tro för den sakens skull inte att jag är utvilad..... Jag har ju varit supertrött på kvällarna och somnat nästan genast då jag landat på kudden......
Idag slutar maken tidigt och sen är han ledig till tisdag. Lite blandade känslor där ja.... Jag gillar ju att sitta själv här hemma med datorn men samtidigt så blir det skönt att ha sällskap =) Själv jobbar jag natt i morgon men börjar inte förrän sent då jag kan kompa lite..... Sen jobbar jag hela söndagen. Men nu har jag varit så mycket ledig att det kan vara skönt att komma iväg lite =)
Dagen idag bjuder på lite inköp inför påsken och sen bara slappa..... som vanligt =) Påsken firas bara pyttelite här hemma... Lite god påskmat och påskägg till barnen..... Klart de ska ha påskägg =D De är ju fortfarande mina små gullungar =). Hade varit kul att åka ner till mamma påskafton men skånetrafiken har bestämt sig för att göra ett jättejobb just denna helgen så det går knappt några tåg =O Så vi stannar där vi är......


image2282


Kommentarer
Postat av: Jayne

Godmorgon
Snön
:o(
Ja klart barnen ska ha påskägg!!! I julas fick de fårgan av farmor om de ville ha julkalendrar;NEJ. Nu fick de fårgan om de då inte heller ville ha påskägg; JO...
;o)
Får ge mig iväg sen och fixa detta, jag med.

Postat av: mamsen

Vad jag känner igen den där tröttheten.. och jag tycker alla runtomkring mig säger att de är så trötta nu, vi behöver SOL och värme nu. Här i västergötland har det också snöat idag och mer ska det komma. Glad påsk.

2008-03-20 @ 09:06:07
URL: http://fyrtioung.blogg.se
Postat av: Gabbi

Påskägg ja, det får både maken å mina små raringar, de blir man aldrig för gammal för ;)! Låter skönt med en lugn påskhelg, själv så ska vi på middag både fredag å lördag *SUCK*
Kram

2008-03-20 @ 09:13:08
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Helena Lundqvist

Tack för kommentaren...hahaha...underbart!

2008-03-20 @ 09:23:59
URL: http://www.helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback