som sagt.....

image2243



Det är påsklov denna veckan här i skauneland =). Ingen rast och ingen ro...... Barnen hemma och de tycker såklart att de ska sitta uppe halva nätterna =O. Men det tycker inte mamma....... De sover då långt in på eftermiddagen och sen vänder de alldeles på dygnet. Så i går fick de minsann hoppa i säng innan midnatt, vilket är sent nog =). Jag lovade att de någon dag på lovet ska få sitta uppe sent....... Jag är trött på att det efter varje lov ska ta flera veckor för gossarna att komma in i normala gängor igen, så nu har jag bestämt att detta lovet ska vara annorlunda. Bättre att de utnyttjar dagarna istället och stiger upp i någorlunda anständig tid =)
I alla fall så har jag en bra vecka framför mig =D Jobbar i eftermiddag och sen är jag ledig fram till fredag kväll =) . Sååå skönt med lite ledighet =) Att jag sen får jobba in förlorad arbetstid en annan gång gör mig inget.......


image2244



Kommentarer
Postat av: sessan

God morgon min sköna!!
Jag skall absolut undersöka det där med blogg bok, tack för tips & iden!
Så enig i det när dom vänder dygnet ungdomarna.
Min kille på 17 har börjat klara det med kung på natten, kung på dagen som jag har präntat in i huvudet på han.....
Ok att sova länge EN dag men inte laga det till en regel att -Bara för att det är lov skall man sitta uppe hela natten & sova hela dagen.....
Dadys kille på 15 är otroligt jobbig där, han SKA vara uppe för att vi är vakna & kanske störste bror & han skall gärna sitta uppe på oss.... Med min diagnos så "hyperfokuserar" jag hela dagen för att få familje livet att gå ihop, då måste jag ha lite vuxen tid på kvällen.
Det behöver du också vännen.

Stor kram

Postat av: ejmis

Att vända tillbaka dygnen är svårt så det där låter vettigt.

2008-03-17 @ 19:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback