tisdag.....

image2077


God morgon alla goa..... Idag är det nog superhalt här =O Det har ju snöat bölötsnö som nu under natten frusit till.... Jag är ju ganska glad att mina gossar bus inte behöver cykla till skolan idag =)
Jag har ganska fullt upp idag..... Först på förmiddagen ska jag och lillkillen till Lund för fortsatt ADHD-utredning, sen när vi kommer hem är det bara att packa ihop sig och kila till jobb. Sen jobbar jag till i morgon bitti =). Har som sagt tagit på mig att jobba extra.......


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Japp det heter ju så! Här är svinkallt....9 minus!!!
Hoppas det går bra i Lund!

Postat av: Gabbi

Lycka till i Lund;)!
Extrajobb=Extra klirr i kassan=Gutt!!

2008-03-04 @ 08:26:36
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback