urk...

image2175


Nämen oj vilken trist kväll det är....... Mest bråk och sånt vet ni..... Till sist känner jag bara hur det rinner över. Stressen kryper i kroppen och tårarna forsar....... men det gick snabbt över. Det är helt enkelt för mycket nu. Alla krav från alla håll och kanter..... Det tar hårt.
Skolan och alla läxor..... Mail hit och dit och oförstående lärare....... Jobb med en hel del krav på planering inför sommaren........ Hålla ordning på hjärnan just nu är inte lätt...... Mest bara gröt där inne. Får inte till det riktigt. Det är ett under att jag faktiskt fick iväg brevet till försäkringskassan igår. Att jag faktiskt fick ihop väldigt fina formuleringar. Visar att lite av de gamla skrivartakterna i mig finns kvar...... Jag som älskar att skriva..... Komplicerade uppsatser =) Det gillar jag, eller gillade =/ Har ju som sagt ingen riktig reda i hjärnan nu för tiden. Men det fanns en tid då jag skrev noveller... Bokrecensioner och uppsatser i svåra ämnen. Vill det igen =) Gillar verkligen det...... Och en start var väl mina fina brev till FK.


image2176



Kommentarer
Postat av: ejmis

Skickar en styrke-kram!

2008-03-11 @ 22:35:10
Postat av: sessan

Skatten: Du är utbränd!! Du behöver vila & ro.
Hade du fått vila ut hade koncentrationen & glöden kommit tillbaka tror jag.

Tänker på dig massa för jag känner så ofta igen mig.
Lärare man skall tjata på, ungar som skall tjatas på, pappren som skall fyllas i & så skall alla ha lite kärlek upp i det hela & så har du kanske problem själv....... Nej fya mig vad jobbigt det är!!

Tänker på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback