vapenvila....

image2135


God morgon där ute =)
Japp, som rubriken så fint säger kan man väl beskriva läget...... Här har inte pratats jättemycket men lite och samtalen kommer att fortsätta..... Tar det därifrån =) Och hör ni.... Det blev något igår kväll =D
 Detta var väl mest till er som kan läsas andra bloggen....För er andra är det nog mest ganska kryptiskt......

Måndag igen...... Och regnet fortsätter att strila =( Börjar bli trött på det nu...... Tror att jag emigrerar till Afrika eller något ;) Ska jobba idag japp..... Förresten tittade jag i almanackan igår och jag har två veckor nu utan några måsten..... Bara jobb och ett enda möte med skolan..... Ni anar inte hur skönt det känns =D See ya......



image2136





Kommentarer
Postat av: majsan67

irk.... du kan få några måsten av mig om du vill *s*
jag lyckas då alltid klämma in en miljon måste-göra-saker varenda vecka... suck..

Är oxå trött på regn o blåst... o sjuka ungar, man kommer ju liksom ingenstans... inte för att man har lust i det vädret.. men ändå, bara för att man inte kan, då VILL man ju...
Hoppas dan blir bra..
kram

Postat av: Gabbi

Mmm..;)
va skönt med inga "måsten" Jag har bara såna i mitt liv just nu *suck*
Kram

2008-03-10 @ 06:53:35
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Grattis! ;)

2008-03-10 @ 15:30:48
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: ejmis

Det tar sig ;)

2008-03-10 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback