Bitterfittor.....


Ja, ursäkta rubriken men jag är något irriterad......
Jag  läser varje dag
Linda Rosings blogg =) och det är fruktansvärt att folk orkar vara så förbaskat elaka...... Jag fattar inte hur man kan med sig själv när man skriver medvetet elakt till en annan människa. En människa med känslor. Jag vet ju att det förekommer på många bloggar och att det ofta är unga tjejer som får ta smällen..... Jag fattar helt enkelt inte det???? Jag är ingen stor fan av Linda och tycker väl att hon kan ta lite märkliga beslut i sitt liv men inte ger det mig rätten att klanka ner på henne???? Det finns bloggar jag stör mig på och jag går in dit bara för att få reta upp mig och svära lite ;) Men aldrig i livet att jag skulle lämna en nedsättande kommentar.... Finns liksom inte i min värld att vara elak. Nä fy bubblan för alla bitterfittor som sitter ute i vårt land och inte kan ägna sig åt att leva sina egna liv i stället för att reta sig på andras liv.

Kommentarer
Postat av: Ann

Håller med! Varför irritera sej och vara dum med folk! Lättare att inte läsa då och slippa irritera sej:)

Postat av: vivan

Håller fullständigt med dig....varför ge sig på folk de inte känner...nej de borde bort från bloggen om de inte är snälla mot sina medmänniskor...kramizar

2008-05-27 @ 17:23:21
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag är också så förvånad över att det finns så många människor som skriver så fruktansvärt elaka kommentarer. Det är ju ganska många bloggar som har lagt ner på grund av elakheter.

2008-05-27 @ 18:03:01
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Satu

Ja,det är då besynnerligt att ev del inte kan låta bli att vara elaka ,men som sagt de är ju allti anonyma.. :O



Oj,går du in på såna bloggar? Men då blir man ju bara på dåligt humör! Jag brukar strunta i att läsa såna bloggar där någon ger mig irritation



Fast jag blir sällan irriterad,på andra än gubbstrutten.



tack för din söta kommentar-måste erkänna jag är sämst på att svara på kommentarer. Cassie är överallt här om man inte bevakar alla hennes steg ,och då gör hon garanterat inget dumt iaf! Det är mest syrran och sessan jag snabbt kommenterar hos varje dag.. alla andra blir det bara då och då när jag har tid. Men men.. jag får allt bättra på mig,kanske svara i min egen blogg?



Kram gumman & hoppas ni had en kanoners dag!

2008-05-27 @ 19:05:52
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: sessan

AMEN!!



Otroligt många med dålig själv känsla som mår bra av att tracka andra skäms säger jag bara



Har du tandverk igen vännen?

Inte skönt det där alltså!!



Njut solen & värmen gumman & miljoner stora kramar



p.s förlåt att jag är dålig på att kommentera, men jag har vart så himla nere att jag nästan inte vet vad jag skall skriva till folk.... d.s



Puss



2008-05-27 @ 19:17:54
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Åsa.S

Hoppsan... jag skrev just ett inlägg om henne... så jag är väl en bitterfitta då ;)

2008-05-27 @ 19:49:37
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Gillar jag inte bloggen, då läser jag den helt enkelt inte. Skulle aldrig lämna en elak kommentar, utan grund för den. Betyder att har de varit "elaka" då är jag lika tillbaka. ;)

2008-05-27 @ 20:20:20
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback