Blähä.....



Uscha vilken trist kväll....... Och jippie vad många *NOT* som hälsat på ;) För tydlighetens skull säger jag att jag älskar er som kommer hit varje dag.... Tro inte annat =) Men ibland känner man sig ju nästan ratad..... Men jag måste erkänna att jag innan i kväll satt och funderade på detta med besökare på bloggen. Då tänkte jag på er som kom in hit förra sommaren troget näst intill varje dag trots att jag uppdaterade så ytterst sällan........ En hel månad kunde jag inte blogga och ändå när jag kom tillbaka så hade så många av er varit inne och lämnat små glada meddelanden till mig. DETTA måste väl ändå vara det som betyder mest..... Ni som bryr er om =) Skit samma om det är tre eller hundra stycken..... Jag älskar er mina goa bloggvänner.... Ni är bäst =D




Kommentarer
Postat av: Lotta

jag är här nu :-) och är faktiskt här väldigt ofta men jag är ju sååå dålig på att skriva en kommentar, lovar att skärpa till mig på den fronten ;-)

Postat av: Elisabeth

Å jag känner nästan ångestdemonerna komma över mig... för jag är då inte någon konsekvent bloggbesökare alls nu!

Förlåt om jag är så usel som inte besöker dig varje dag, det är absolut INTE min mening att göra dig ledsen och besviken.. och jag hoppas att du verkligen känner det.



Förlåt... och kram!

2008-05-23 @ 22:58:26
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: ejmis

Nu tar jag åt mig...jag är ju inne hos dig flera gånger varje dag..alltid =)

2008-05-23 @ 23:07:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Det är väl så att det går upp och ner i den här branschen oxså;-)

Trogna bloggvänner brukar komma in, men är man inte aktiv själv så minskar besöken i bloggen, helt klart..

Många påstår det att statistiken visar mindre besökare nu på nya plattformen.. måste kolla det där.

Ha de fint o en bra helg.

Tjingeling

2008-05-23 @ 23:13:31
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback