Fredagsgöra....



Man kanske ska satsa på rosa hår .......

Då sitter man här i vanlig ordning igen då...... Kunde ha tagit sovmorgon ju =O Kom just på att sonen börjar senare på fredagar...... Bara han hemma också ju. Jaja, jag kom i alla fall på det innan jag väckte honom =D. När han stuckit till skolan tänker jag färga håret.... Lite väl mycket grått där nu ju. Sen ska jag ta hand om de lurviga också. Har köpt Weet hårborttagningsgel..... Får se om det är nåt bra.... Har provat deras kräm förr och den tog bort väldigt ojämt, för jag har mycket grova strån =O. Jaja, vill helst inte raka mig för jag får ju ont... Och skär mig ;) Haha... Fasiken då.... Jag ska ju dammsuga också.... Lovade maken att ta vardagsrum och hall för han tog kök och dass i går.......


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag rakar alltid mina ben allt annat jag prövat har varit värdelöst!

Ha en bra fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback