Gasbomb....



När jag var iväg till apoteket passade jag på att köpa ett medel som heter Imogaze..... Har sett det i reklam och tänkte att det passar ju mig. Det ska reducera gaserna i magen och hjälper det så är det som sänt från ovan =) Jag är fruktansvärt trött på att ständigt vara uppblåst. Sonen frågade mig innan om man aldrig mer får fisa om man tar det =D Hans favoritsysselsättning...... Jag svarade honom att mitt problem är att gaserna inte ens hittar ut =O Det är som om en kork sitter i häcken....... hehe....


Kommentarer
Postat av: Anna

He he..dom där behöver inte jag ;) Nu e man hemma efter en språngmarsch!! Kramiz......

Postat av: Lotta

Halloj

Nää huvudvärken gav aldrig med sig helt igår men idag är den iaf borta.

Hoppas dina "gaspiller" hjälper :-)

2008-05-27 @ 10:50:13
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Jag har också spanat på dem... hojta till om de är bra!

2008-05-27 @ 19:50:50
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback