Goder afton...






Oj, vad trött jag är nu.....
Jag hade tur idag med vädret.... Det hann sluta regna innan jag gav mig av och någon mer åska blev det inte heller..... Lite våt om fötterna blev jag ju och det var kallt men det kan man väl stå ut med =) Lugn dag på jobb blev det för att sen skynda hem till ett viktigt privat möte som rör framtiden.... Det föll nog väl ut och jag kommer att berätta närmare senare. Antingen här eller i dolda bloggen. Det känns i alla fall hoppfullt =)
Tittar nu lite på Outsiders och blir helt förundrad på den där Hans Scheike och hans kvinnor...... Smisk och polyamori =O Jaja, jag fattar noll men OK, vill de leva så.....Det är väl deras sak.
Tror att jag ska försöka hoppa tidigt i säng ikväll..... Ska på heldagskurs i morgon.



Kommentarer
Postat av: jayne

Skönt med lugna dagar på jobb.

Var ngn mening med att jag inte mådde bra imorse... kylen.. men ser fram emot en lugn dag på jobb imorgon...hm.. man kan ju ha tur.

Ser ut som solen kommer försvinna nu på ett tag. trist

Sov gott...

Postat av: Anna

Fattar inte vad dom ser hos han Sheike??? Hua-äckelgubbe!

Natti natti :)

2008-05-12 @ 21:22:09
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback