Kära tider.....



Var precis ute och gick en sväng.... Först till apoteket och sen till affären. Ingen särskilt lång promenad.... kanske en halvtimme fram och tillbaka. Men hu vad mina ben inte vill mer nu. Känns som om man bundit något hårt precis ovanför knäna. Jättemärklig känsla...... Frågan är nu bara om jag är på väg in i en ny dålig period eller om det är de platta flipflopskorna som påverkat. Jag gissar på skorna;) Annars har det inte hänt alltför mycket här idag...... Har suttit och kämpat med matlista men gav upp för jag orkar ändå inte cykla till City Gross idag så det får bli i morgon..... Perfekt på en fredag ;). Ikväll är vi enbarnsföräldrar =D Dottern jobbar och sover i Malmö och ena sonen är iväg..... rätt skönt på min ära. Snart matdax här hemma.... Sonen beställde hamburgare så maken står just nu och steker =) Själv tar jag det gamla vanliga..... Flytande.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

åh visst är det härligt när man äntlgien kan börja gå i flip flops..?

Postat av: Åsa.S

Skönt med bara en nån kväll... ha det fint! =)

2008-05-29 @ 19:27:22
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback