Kissar ihjäl mig.....



Jag är bannemig kissinödig stup i kvarten........ Och det trycker ordentligt varje gång =O. Idag var jag så fruktansvärt nödig när vi kom fram till habiliteringen att det gjorde ont...... Gick på dass innan mötet men när vi suttit där en halv timme började det trycka på igen och till sist efter en timme gjorde det ont igen...... Ikväll har jag gått på dass en gång i halvtimmen och varje gång trycker det på något otroligt. Det är nästan som om när man är med barn och bebisen trycker neråt kisseblåsan..... men nej, jag är inte gravid ;) Och det är nog inte urinvägsinfektion för det svider inte...... Men gud alltså..... Nu var jag på dass för fem minuter sedan och nu trycker det på igen =O Vad är detta?????






Kommentarer
Postat av: maskroser

den killen såg vi när vi var på semester och åkte till Paris han var i Bryssel

2008-05-27 @ 22:13:39
Postat av: vivvan

Det kan vara blåskatarr...och det är allvarligare...drick tranbärsjuce och andra sura drycker....kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback