kläder...

image2733


Så mycket kläder, så lite att ta på sig...... Visst är det konstigt. Jag har massa mycket kläder av alla de sorter men aldrig att något känns bekvämt. Jag är trött på tjockkänslan jag alltid har..... Jag vet ju att jag inte är tjock men ändå känner jag det så vad jag än sätter på mig för kläder. I dag är det extra jobbigt för jag satte i mig åtta rostade mackor innan =O.  Ja, åtta..... Så nu känner jag mig uppblåst som värsta ballongen...... Det värsta jag vet är när kläder sitter åt och just nu känns det som om allt stramar..... Hittade mina gamla favoritjeans i en garderob och ville verkligen ha dem.... Ett par baggy som bara är sååå sköna. Men glöm det... De är så slitna att minsta rörelse river revor i dem........ Åh, vad jag älskat de jeansen =).



Kommentarer
Postat av: sessan

Oj hur kan din lilla kropp få i seg så många mackor?

Oavsett, jag har samma garderobs problem som dig!
Kläderna hänger där men få som passar eller är särskilt snygga att se på...

Hoppas du får en skön dag iaf

STOR STOR KRAM

Postat av: jayne

Kläder: Ja du... vi är lika här.. har en hel del i garderoben och ändå aldrig ngt att ta på mig.. HUR kan det komma sig? Jo för att vissa dgr går inte det att ha på sig och inte det... magen svullnar.. allt känns bara NEJ!!!

Sonen rätt: Enligt undantagsbestämmelsen så har man som dysketiker rätt till muntliga prov, en lärare får inte säga att den inte har tid!!! Vänd dig till skolverket med en gång!!!!

Våren: Visst är det bara för härligt... love it...
Kram Hopaps du mår bättre nu!!!

2008-05-05 @ 16:30:23
URL: http://jayne.blogg.se
Postat av: ejmis

Min garderob är också full med kläder men det är bara ett tiotal plagg som jag verkligen gillar...dags för en riktig utrensning kanske...får nog fundera på det.

2008-05-05 @ 19:06:01
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Helena Lundqvist

Visst är det sjukt jobbigt när man inte är bekväm i NÅNTING man har i garderoben....Man kan stå och titta in där hur länge som helst...innan man konstaterar för sig själv (ofta säkrast att inte dela med sig av detta...)att man inte har nånting att ta på sig....Fy för de dagarna!!

2008-05-05 @ 20:38:12
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback