konstiga fenomen....





Det händer mycket konstigheter med kroppen min...... För ett par veckor sen blev jag ju öm i handen och fick en bula mellan tummen och pekfingret.... Ömheten försvann men en bula finns kvar. I går kväll blev jag plötsligt öm på en punkt på vänster underarm.... Som om det var ett blåmärke. Men där är inget blåmärke.... Bara en bula =O Jag har inte slagit mig så fråga mig inte var det kom från....Det känns som om bulan liksom sitter i skelettet =O Svårt att förklara men som om den hör till skelettet liksom ;) Blev också jättekonstig i resten av armen samtidigt. Jag höll en tallrik glass men fick ställa bort den för armen och handen gjorde jätteont..... Undrar vad det är för konstigheter???? Hehe....


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Usch då :( låter lite läbbigt!!

Ska försöka då du :) tack för tipset!

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback