Kvällen....



Ojojoj.... Vilken dag =O. Jag är alldeles slut i rutan nu. Har flängt runt och handlat på flera ställen och försökt städa här hemma samtidigt.... Det blev rejält sen middag här idag... Inte förrän åtta fick vi i oss något. Idag åt jag minsann samma som övriga familjen =). Jättegoda kycklingwraps gjorde jag... Snabbt och enkelt. Sen har jag ansat de ludna också.... Ett måste om det blir fint väder för då är det minikjolen som gäller..... jaja, nu sitter jag en stund i soffan och tar igen mig...... Packat inför morgondagen har jag inte gjort..... men i huvudet är det färdigpackat ;) Så jag tror jag tar det i morgon bitti..... Hehehe... Snacka om att göra det svårt för sig......



Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Ha det så himla kul i Malmö!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback