Ledig.....





Nu är jag ledig fyra dagar och det känns kanonbra =) Har inte idag heller en vidare bra dag och känner mig mest sur och vrång alternativt ledsen.... Så det ska bli skönt att bara sitta hemma =). Det var en liten kontrovers med grabbarna per telefon när jag var på jobb idag och jag blev lite sur på dem.... Men när jag kom hem var de så spaka så =) Nu har de precis varit med mig i affären för att hjälpa mig bära hem varorna...... Nu försöker de fjäska ;) Men de är allt bra goa när de är på det humöret.... Nu ska jag fixa lite varma mackor till oss.... Ska bli sketagott ;)
Vad gör ni ikväll???



Kommentarer
Postat av: ejmis

TV-kväll..."Bonde söker fru" och "Frusna män söker kärlek"...får kanske spela in för nu är det helt plötsligt vackert väder =)

Postat av: Gabbi

Moahahaha..tar groggen å ska raspa fossingarna barnarövslena!!!



Kram

2008-05-21 @ 19:22:54
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: jayne

Ja du.... vad ska jag göra ikväll... Jag ska installera en massa på nya datorn. Spell right, stava rex, Omni page... osv osv... Sönerna tjatar om att jag ska bli klar...så jag får väl sätta igång. Ska titta på tv också.. Ha nu det så bra och NJUUUUT

2008-05-21 @ 19:31:12
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback