men hu då....

image2708


Detta blev en riktigt tråkig dag ju...... Huvudvärk som kommer från spända käkar och jag lyckas inte slappna av utan går med alldeles spända ansiktsmuskler..... Fasiken vad det känns obehagligt.
Lite tomt i bloggvärlden också idag tycker jag..... Jobbar folk eller hittar ni på annat skoj? Jag tror att jag snart ska göra mig i ordning och gå ut en sväng.... Kanske lite frisk luft gör susen. Solen börjar ju faktiskt så smått titta fram nu och jag har suttit en stund på balkongen =)




Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har precis promenerat in i blogg-världen nu ;)

Postat av: Åsa.S

Jag jobbade till 16, sen har jag varit ute och gått! =)

2008-05-02 @ 19:02:42
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback