möte.....

image2726


Idag ska jag på möte i skolan..... Ska ta upp hur lite hjälp lillkillen faktiskt får när det gäller hans dyslexi. Jag får skjuts dit eftersom det är redan klockan åtta vi ska vara där..... Men jag sitter och funderar på att promenera hem.... Det är sååå vackert väder idag ju. Problemet är väl att det är nästan en timmes promenad och jag vet inte om benen orkar =/. Fast nog hade det varit bra med den motionen...... Skulle ju också kunna passa på att ta veckans vårbild då..... Ja, jag får se hur jag gör =)





Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas allt går bra i skolan!

Ha en nice måndag!

Kram

Postat av: Anna

Morsning..hoppas det går bra på mötet? Ha en bra dag *kram*

2008-05-05 @ 08:42:28
Postat av: Helena Lundqvist

Hoppas det går bra för er. Kramar från Borås:)

2008-05-05 @ 09:25:39
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback