ny vecka....

image2725


God morgon så här på en måndag..... Trött jag är i dag då. Fy, vad trist det var i går när bredbandet la av..... Ringde upp supporten och de sa att inga kända fel fanns så jag kämpade på med datorerna för att hitta felet. När jag sen ringde upp igen vid åtta tiden så var det ändå fel på bredbandet så jag hade jobbat förgäves..... Urk, alldeles uppstressad var jag. Men nu funkar det i alla fall.....
Gårdagens promenad sitter i benen idag.... Ganska jobbigt att gå, men jag överlever. Värre är det med armarna.... Aj, aj, aj, vad det gör ont nu när jag skriver.....Känns som om musklerna inte orkar hålla uppe armarna.... Jaja, det går väl över det med =)



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning raring...
Jag hoppas att det lättar i armarna snart...
Jobb idag?
Kramen

Postat av: Annsingen

Hoppas du får en lyckad mötes och arbetsdag då:))

2008-05-05 @ 06:43:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback