ojojoj....

image2707


Solen kämpar verkligen för att bryta sig ut från molnen..... Kan ju bara hoppas att den lyckas =). Tänkte nämligen ta en promenad senare. Nu har jag suttit och försökt få till en ny design till bloggen men jag får inte till det så det blir jag.... Det får helt enkelt vänta. Jag har varit så himla nöjd med min nuvarande så jag byter inte ut den förrän jag gjort en som passar mig lika bra =).
Konstiga söner jag har.... Så fort de vaknar sitter de alltid där jag är.... Och de ska såklart hålla på med en massa ljud och nonsensprat så jag blir alldeles uppstressad. Det är såklart för att jag ska bli så irriterad på dem att jag låter dem sitta vid datorerna..... Jättejobbigt är det, men jag ger mig inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback