puh.....



image2736

Ännu en trist morgon...... Jäkla skitunge rent ut sagt...... Ja, lillkillen. Först stiger han inte upp som han ska utan väntar till den minut det är dags att sticka. Då blir han sur för att jag inte trollar fram snyggaste tjocktröjan åt honom... Jag sa att han vet var garderoben är..... Då la han sig i soffan. Jag grabbade tag i tvättkorgen och gick i tvättstugan..... Pallar baskemej inte med honom längre. Är jag hans personliga slav eller???? Han kom iväg till sist. Jag får nog visa att jag inte bryr mig längre...... Eller låtsas att jag inte bryr mig. Att hålla tider är för mig jätteviktigt och jag mår fysiskt illa om de är sena..... men jag får väl stå ut med att må illa. Kanske han lär sig om jag struntar i honom.
Nu ska jag i alla fall snart fixa till gamla kroppen ;) Fotbad och filning...... Raka de lurviga och sist en go dusch......

image2737

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback