så där ja...

image2723


Nu var man hemma igen och rent och städat är här =) Så duktig han är min make..... Ska snart kila ut en stund på balkongen och bättra på brännan.
Jag är något irriterad på blogg.se och väldigt glad att jag inte valde att flytta över bloggen i fredags när jag hade "chansen". Jag fick ju meddelande i fredags från dem att om man hade en lösenskyddad blogg så skulle den fortsätta vara skyddad även efter flytten..... Men fy vilket ljug. En av mina bloggvänner ligger nu vidöppen för alla att se.... Fast hon hade lösen på bloggen. Jag har nu åter en gång mailat dem för svar.... Får väl se vad som sägs. Får jag inget svar så försvinner min skyddade blogg i kväll.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

åh fyfan vad dumt att hon står öppen nu! blogg.se sköter inte alla sina kort rätt...

Postat av: Plogflickan

Usch så jobbigt!

2008-05-04 @ 11:17:15
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä det är inte kul..särskilt som man fått radera halva bloggen..ja du vet ju vad som skrivits......kram!

2008-05-04 @ 11:18:39
Postat av: ejmis

Jag mailade blogg.se och bad dom informera om vad som händer, jag tycker dom är dåliga på det, och i morgon ska det tydligen komma mer information.

2008-05-04 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback